Shop Mobile More Submit  Join Login
Commission: Irreversible by Kare-Valgon Commission: Irreversible by Kare-Valgon
Tumblr  l  Patreon  l  Pixiv  l  Youtube  l  Facebook  l  Picarto


Commission for  :iconpsp7master:


Read the story here: www.fimfiction.net/story/35527…


Thank you for the commission!


♠ Commission info

Add a Comment:
 
:iconmelstarpen:
MelStarpen Featured By Owner Dec 21, 2016
wow, is great
Reply
:iconkare-valgon:
Kare-Valgon Featured By Owner Dec 22, 2016  Student Filmographer
Thanks!
Reply
:iconmindydraws:
MindyDraws Featured By Owner Dec 2, 2016
I remember the times when I found out about Life Is Strange, they look cute BTW! ^w^
Reply
:iconkare-valgon:
Kare-Valgon Featured By Owner Dec 2, 2016  Student Filmographer
Thank you! 

I haven't played the game yet, but i hear it's good.
Reply
:iconmindydraws:
MindyDraws Featured By Owner Dec 2, 2016
You're welcome! And it is good, and it confused my friends the first time they played >w<||
Reply
:iconkare-valgon:
Kare-Valgon Featured By Owner Dec 3, 2016  Student Filmographer
Oh yeah, it has time travel and stuff like that right? XD
Reply
:iconmindydraws:
MindyDraws Featured By Owner Dec 3, 2016
Yeah, and you go back and forth and back and forth and save Cloe blah blah blah drama and stuves there are some annoying parts but you'll get over it -w-||
Reply
:iconkare-valgon:
Kare-Valgon Featured By Owner Dec 3, 2016  Student Filmographer
oh ok XD
Reply
:iconmindydraws:
MindyDraws Featured By Owner Dec 9, 2016
Yeah kinda annoying at some points, but it's fun! ^w^
Reply
:iconcaptain-crowbar:
Captain-Crowbar Featured By Owner Nov 28, 2016
Easily my favorite ship, and you are definitely my favorite dealer.
Reply
:iconkare-valgon:
Kare-Valgon Featured By Owner Nov 28, 2016  Student Filmographer
Thank you!
Reply
:iconnekderp:
Nekderp Featured By Owner Nov 27, 2016
hey, nice!!
Reply
:iconkare-valgon:
Kare-Valgon Featured By Owner Nov 28, 2016  Student Filmographer
Thanks!
Reply
:iconnekderp:
Nekderp Featured By Owner Nov 28, 2016
No problem 
Reply
:iconshimazun:
Shimazun Featured By Owner Nov 27, 2016  Hobbyist Digital Artist
Damn, at first I thought of Chloe and Max :D Nice!
Reply
:iconkare-valgon:
Kare-Valgon Featured By Owner Nov 27, 2016  Student Filmographer
They are inspired in them. Thanks!
Reply
:iconpsp7master:
psp7master Featured By Owner Nov 27, 2016
They are meant to look like Chloe and Max ^_^
Reply
:iconshimazun:
Shimazun Featured By Owner Nov 27, 2016  Hobbyist Digital Artist
Wow, Captain obvious :D
Reply
:icondiegomolina:
diegomolina Featured By Owner Nov 26, 2016
ballla increible
Reply
:iconkare-valgon:
Kare-Valgon Featured By Owner Nov 27, 2016  Student Filmographer
Thank you!
Reply
:iconthe-great-wubtub:
The-Great-WubTub Featured By Owner Nov 26, 2016
Great pic! Is Vinyl meant to look like Chloe from Life is Strange??
Reply
:iconkare-valgon:
Kare-Valgon Featured By Owner Nov 26, 2016  Student Filmographer
Yes she is :)
Reply
:iconthe-great-wubtub:
The-Great-WubTub Featured By Owner Nov 26, 2016
I love the way you do these two, just felt like adding that. It's so...natural. If they were real people, sorta.
Reply
:iconkare-valgon:
Kare-Valgon Featured By Owner Nov 27, 2016  Student Filmographer
Thank you! i'm glad you like them.
Reply
:iconpsp7master:
psp7master Featured By Owner Nov 26, 2016
Yup! ^_^

It is for a Life is Strange/VinylTavia crossover I'm writing.
Reply
:iconwoodie2992:
Woodie2992 Featured By Owner Nov 27, 2016
Can we get a link? I'd love to read it!
Awesome picture by the way. I love it!
Reply
:iconthe-great-wubtub:
The-Great-WubTub Featured By Owner Nov 26, 2016
WELL HERE'S HOPING THAT YOU DON'T GIVE OCTAVIA SUCH A PISS POOR CHOICE AS MAX GOT. Loved that game.
Reply
:iconchuck-vic-norris:
chuck-vic-norris Featured By Owner Nov 26, 2016  Student Digital Artist
HOLY SHIT OCTAVIA'S A FIREBENDER :iconpinkiepienoesplz:
Reply
:iconkare-valgon:
Kare-Valgon Featured By Owner Nov 26, 2016  Student Filmographer
Almost XD
Reply
:iconpsp7master:
psp7master Featured By Owner Nov 26, 2016
Best VinylTavia ever? Best VinylTavia ever! ^_^
Reply
:iconkare-valgon:
Kare-Valgon Featured By Owner Nov 26, 2016  Student Filmographer
Thanks! :hug:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 26, 2016
Image Size
262 KB
Resolution
1100×658
Link
Thumb

Stats

Views
1,302
Favourites
146 (who?)
Comments
32
×